موضوعات = دین و رسانه
فراترکیب مطالعات انتقادی ناظر به رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تحلیل داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1404

10.30497/rc.2025.247356.2081

مریم رازانی؛ محمد هادی همایون؛ محمد صادق نصراللهی


دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون

دوره 31، شماره 1، تیر 1403، صفحه 127-170

10.30497/rc.2023.240933.1800

بشیر معتمدی؛ مهدی منتظرقائم؛ اصغر فهیمی فر؛ عبدالله بیچرانلو


از دین‌ورزی شادمانه و عید محور تا دینداریِ سوگوارانه و شخص محور (سیر تحولات بازنمایی آئین‌های دینی در مطبوعات سده‌ی اخیر تهران؛ مطالعه‌ی موردی: روزنامه اطلاعات)

دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 312-263

10.30497/rc.2022.76525

مجید فولادیان؛ سید محمدمهدی واعظ موسوی؛ نجمه عرفانیان خدیوی؛ امین مجیدی فرد


مطالعه‌ای نئوفرمالیستی بر نمایش لحظۀ معجزه در سینما از دیدگاه مسیحیت

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 194-173

10.30497/rc.2022.76186

محمد جواد گهربخش؛ بابک سعداللهی؛ فرناز قره‌داغی؛ پدرام رستمی


تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 342-319

10.30497/rc.2022.76191

محمدعلی هرمزی‌زاده؛ محمدحسین ساعی؛ محمدصادق باطنی


نمایانی پژوهش‌های اسلامی مرتبط با ادیان توحیدی در قرن بیست‌ویکم در رسانه‌های اجتماعی

دوره 28، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 567-535

10.30497/rc.2022.76099

فروغ رحیمی؛ مریم جهانگیری


کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی

دوره 28، ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای، آذر 1400، صفحه 28-1

10.30497/rc.2021.75909

کمال اکبری؛ رضا واعظی


معیارهای هنجاری رسانه های جمعی؛ مطالعه تطبیقی نئولیبرالیسم و رویکرد امام خمینی (ره)

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 178-145

10.30497/rc.2021.75814

محمد رضا روحانی


مدینه فاضله مجازی؛ چارچوب نظری حکمرانی فضای مجازی جمهوری اسلامی

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 330-305

10.30497/rc.2021.75821

عزیز نجف پور آقابیگلو؛ حمید پارسانیا؛ علی اصغر اسلامی تنها